دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

برترین خدمات را با نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec ، دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک FLUXTEK و با بهترین خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب و پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب را برای شما مصرف کنندگان فراهم آورده ایم .

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

دستگاه تصفیه آب یکی از ملزومات خانه و آشپزخانه است. با توجه به کاهش کیفیت آب، شما به یک دستگاه تصفیه آب در منزل نیاز دارید.

دستگاه های تصفیه آب مناسب با کارکردهای مشابه در بازار وجود دارند که یکی از آن ها دستگاه تصفیه آب تک می باشد. شما پس از خرید دستگاه تصفیه آب تک، نیاز به نصب و راه اندازی آن در آشپزخانه دارید.

دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک FLUXTEK

برای این منظور می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا دستگاه تصفیه آب تک را نصب کنند. البته ناگفته نماند که پس از راه اندازی دستگاه تصفیه آب، کار در این به اتمام نمیرسد و شما باید دستگاه را هر چند وقت یکبار بررسی و فیلترهای آن را تعویض کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec

علاوه بر اینکه هر چند سال باید آن را سرویس کنید. دستگاه تصفیه آب تک از سایر دستگاه های تصفیه آب مستثنی نیست و گاهی دچار مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر پیدا می کند.

از جمله مشکلاتی که در دستگاه تک می تواند بوجود آید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییر کیفیت آب
  • تولید صداهای مختلف و زیاد از دستگاه تصفیه آب
  • از شیر آب دستگاه تصفیه آب، آبیی خارج نمی شود
  • خاموش شدن های پی در پی دستگاه تصفیه آب
  • بی وقفه و بدون استراحت کار کردن دستگاه تصفیه آب
  • کم شدن میزان آب دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه اب کیسیCE ساخت کمپانی معتبر فلکس تک تایوان Fluxtek

شما برای رفع هر یک از مشکلات فوق در محل کار یا محل زندگی می توانید به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس بگیرید و درخواست خود را به کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک بگویید. کارشناس پس از بررسی های لازم درباره دستگاه تصفیه آب تک و عیب یابی آن، در محل کار و یا محل زندگی شما حضور پید کرده و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

نصب فیلتر در دستگاه تصفیه آب یکی از مراحل مهم و حساس می باشد. در صورتی که این کار را به درستی انجام ندهید، می تواند منجر به نشتی آب شود. فیلترها در دستگاه تصفیه آب نقش مهمی را بازی می کنند.

دستگاه تصفیه اب کیسی CG ساخت کمپانی معتبر فلکس تک تایوان Fluxtek

البته ناگفته نماند که هر یک از اجزای دستگاه تصفیه آب وظیفه ای را دنبال می کنند. به عنوان مثال فیلترها کار تصفیه و پاکسازی آب را انجام می دهند. در صورتی که شما فیلترهای جدید را روی دستگاه تصفیه آب نصب نکنید، پاکسازی آب به خوبی انجام نمی شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک tec

علت نصب فیلترهای جدید به این دلیل است که فیلترهای قبلی رسوبات و باکتری و کلر آب را جذب کرده و پس از مدتی دیگر ظرفیت خالی برای جذب باکتری ها و کلر و دیگر موارد موجود در آب را ندارند. بنابراین باید فیلترهای جدید جایگزین فیلترهای قبلی شوند.

حتماً دقت کنید که از فیلترهای اصلی و اورجینال برای نصب فیلتر استفاده شود و در صورتی که از خرید و نصب آنها اطمینان ندارید، می توانید از ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا از فیلترهای اصل و اورجینال شرکت سازنده بهره مند شوید.

 

یکی از مزایای نصب فیلترها توسط نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، این است که کارشناس فنی پس از حضور در محل، اطلاعات شما و دستگاه تصفیه آب را به صورت سیستمی ثبت می کند و زمان نصب فیلترها را در وعده های بعدی به شما یادآوری می کند.

بنابراین برای نصب فیلتر و هر گونه تعمیر در دستگاه تصفیه آب با ما نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس بگیرید و در اسرع وقت خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه خانگی تک tec

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

با توجه به میزان اهمیت فیلترها، شما نباید زمان تعویض آنها را فراموش کنید، زیرا در نهایت فیلترهای اشباع شده از مواد اضافی آب، آب را به درستی تصفیه نکرده و در نهایت به شما آب بی کیفیتی را ارائه می دهد که می تواند موجب ایجاد انواع بیماریها و باکتریها در بدنتان شود.

در زمینه تعویض فیلترها، در صورتی که مهارت کافی برای تعویض فیلترها و یا تهیه فیلترهای دستگاه تصفیه را ندارید، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، تماس گرفته و پس از مکالمه با کارشناس ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک و بررسی هایی که توسط کارشناس انجام می شود، هماهنگی لازم جهت مراجعه حضوری کارشناس فنی در محل انجام شده و پس از ساعاتی، کارشناس خدمات درخواستی را به صورت حضوری در محل زندگی یا محل کارتان به شما ارائه می دهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec

با ثبت سیستمی اطلاعات دستگاه تصفیه و شما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، می توانید از سیستم یادآوری تعویض فیلترها بهره مند شوید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک در تلاش هستیم تا به شما بهترین خدمات را ارائه دهیم و شما آبی با کیفیت و بهداشتی مصرف کنید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

هواگیری مخزن آب دستگاه تصفیه از کارهای مهمی است که هر چند وقت یکبار نیاز است انجام شود. شما برای این کار باید میزان فشار مخزن آب را تنظیم کنید که برای این کار شما به ابزار به خصوصی نیاز ندارید و تنها به یک پمپ دوچرخه نیاز خواهید داشت. برای این منظور شما باید ابتدا مخزن آب را تخلیه کنید و سپس از پایین مخزن آن را هواگیری کنید.

یکی از فواید هواگیری مخزن تغییر میزان فشار آب دریافتی از شیر آب دستگاه تصفیه می باشد. در صورتی که میزان تنظیم فشار مخزن آب را نمی دانید، می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا در اسرع وقت کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک به صورت حضوری هواگیری دستگاه تصفیه آب شما را انجام دهد.

نمایندگی تصفیه خانگی تک tec

در صورت مشاهده هر گونه تغییری در کیفیت آب و یا صدای مختلف و ایرادهای دیگر در دستگاه تصفیه آب تک، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس گرفته و خدمات حضوری و غیر حضوری دریافت کنید.

منظور از خدمات غیر حضوری، خدماتی است که کارشناسی می تواند به صورت تلفنی به شما ارائه دهد و شما آنها را در جهت بهبود کارکرد دستگاه تصفیه آب تک پیگیری کنید. این خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، کاملاً رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
تصفیه آب

نظرات  (۱)

۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۴ تصفیه آب به آبی

حرف نداره ولی خدماتش صفره