دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

  • در مورد خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک چقدر می دانید؟
  • و اینکه در مورد خدمات مورد نیاز برای فیلترهای دستگاه تصفیه تا به حال چیزی شنیده اید؟

ما در اینجا قصد داریم درباره خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH و علت نیاز به چنین خدمات را برای شما اطلاع رسانی کنیم.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


نمایندگی فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

علت نیاز به خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH این است دستگاه های تصفیه پس از مدتی نیاز به تعویض فیلتر، نصب فیلتر جدید و سرویس دهی دارند و فیلترهای بکار رفته در آنها مادام العمر به شما سرویس نیم دهند.

بنابراین باید هر چند وقت یکبار نسبت به تعویض آنها و نصب فیلترهای جدید اقدام کنید.

فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب ، قسمت مهم تشکیل دهنده یک دستگاه تصفیه خانگی می باشد که اگر به موقع این فیلترها تعویض نشوند، می توانند مشکلاتی را بوجود آورند.

فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییر کیفیت آب
  • اختلال در عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی
  • ایجاد بیماری های مختلف
  • از کار افتادن دستگاه تصفیه آب خانگی

هر یک از این موارد علتی دارند و مهمترین علت آنها، عدم تعویض به موقع فیلترها می باشد.

در ادامه به بررسی برخی از موارد خواهیم پرداخت که علت بوجود آمدن چنین مشکلاتی را روشن تر می کند. فراموش نکنید که برای پیشگیری از چنین مشکلاتی با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH تماس گرفته و در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با اندک هزینه ای دریافت کنید.

فیلتر کامتک COMTECH

کامتک در علی بابا

کار فیلتر تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب کامتک چیست ؟

شاید تا به امروز چیزی در مورد کار فیلتر در دستگاه تصفیه خانگی نشنیده باشید.

ما در اینجا قصد داریم بیشتر در این مورد صحبت کنیم. فیلترها در دستگاه تصفیه کار اصلی را انجام می دهند، یعنی تصفیه آب و ارائه آب با کیفیت به شما وظیفه اصلی فیلترهای می باشد.

هر دستگاه تصفیه آب خانگی از هفت فیلتر تشکیل شده و آب را در طی هفت مرحله تصفیه می کند.

از میان هفت فیلتر، 3 فیلتر آن فیلتر های اصلی بوده و بسیاری از شما آنها را تا حدودی می شناسید و دیده اید اما چهار فیلتر جانبی که در بالای دستگاه تصفیه قرار دارند، کار تصفیه آب را با همکاری سه فیلتر اصلی انجام می دهند.

فیلترهای اصلی هر چند وقت یکبار و به صورت دوره ای نیاز به تعویض دارند اما فیلترهای جانبی تا سالها کار می کنند و کمتر پیش امده که از کار بیفتند و نیاز به تعویض پیدا کنند.

فیلتر COMTECH

فیلترها با جذب الودگی ها به خود عمل تصفیه را انجام می دهند و پس از مدتی ظرفیت جذب آنها تکمیل می شود و دیگر قادر به جذب آلودگی و رسوات نخواهند بود.

در صورتی که فیلترها آلودگی های موجود در آب را جذب نکنند، شما آب بی کیفیتی را دریافت خواهید کرد که رفته رفته موجب ایجاد بیماری می شود و در نهایت باعث کاهش عملکرد دستگاه تصفیه آب و از کار افتادن آن می شود.

شما می توانید برای تعویض فیلتر و نصب فیلترهای جدید به صورت دوره ای با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک تماس گرفته و پس از مکالمه به کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH و انجام برخی از هماهنگی ها، به صورت حضوری خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

دوره های تعویض توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک

برای تعویض فیلترها سعی کنید به خاطر داشته باشید که آخرین بار چه زمانی آنها را تعویض کرده اید.

در صورتی که زمان از دستتان می رود و آخرین دوره تعویض را فراموش می کنید، می توانید این دوره ها را در تقویم و یا دفتر یادداشتی قید کنید تا آنها را به یاد داشته باشید.

اما در مورد زمان تعویض هر یک از فیلترها، باید گفت که فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی در دوره های متفاوتی باید تعویض شوند.

COMTECH

به عنوان مثال از سمت چپ فیلتر اول باید هر یک ماه الی هر سه ماه تعویض شود، فیلتر وسط باید هر شش ماه الی هر یک سال تعویض شود و فیلتر آخر یا فیلتر سوم باید هر یک سال الی یک سال و نیم تعویض شود.

علت این تفاوت ها بستگی به میزان آلودگی آب شهری شما بستگی دارد.

در صورتی که آب شهر شما از رسوبات و آلودگی بسیاری برخوردار باشد، باید فیلترها را در فرصت های زمانی کوتاه یعنی هر یک ماه، هر 6 ماه و هر 1 سال تعویض شوند و در صورتی که آب از آلودگی کمتری برخوردار باشد، باید به ترتیب هر 3ماه، 1سال و 1سال و نیم تعویض شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۴
تصفیه آب