دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک Aqua Classic

دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک یکی از دستگاه های تصفیه آب بسیار کارآمد در جهان می باشد که می تواند آب بی کیفیت را گرفته و آب با کیفیت ارائه دهد و اینکه این دستگاه نیاز به خدمات دارد.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک برای ارائه خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک

اما بد نیست قبل از پرداخت بیشتر به دستگاه تصفیه آب، علت استفاده از آنها و نیاز به آنها را بدانید. دستگاه تصفیه آب به منظور پاکسازی و بهداشت آب روانه بازار شد.

آکوا کلاسیک Aqua Classic

این دستگاه از سه فیلتر اصلی و چهار فیلتر جانبی تشکیل شده است که سه فیلتر اصلی آن هر سه هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارند و فیلترهای جانبی در صورت از کار افتادن باید تعویض شوند.

فیلترهای اصلی در قسمت جلویی دستگاه تصفیه آب قرار دارد که به ترتیب از چپ به راست هر یک ماه، هر 6 ماه و هر یک سال باید تعویض شوند.

در صورتی که شخص فراموشکاری هستید یا شاغل هستید و به علت مشغله فراوان ممکن است زمان کافی برای به یاد آوردن این زمانها را نداشته باشید، در این صورت نگران نباشید، شما می توانید با خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک تماس گرفته و هر یک از خدمات مورد نیازتان را درخواست کنید.

 فیلتر تصفیه آب Aqua Classic

  • کارشناس

کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک پس از انجام مکالمه ای با شما و پرسیدن اطلاعات لازم از شما، با کمترین اتلاف وقت در محل کار یا محل زندگی شما حاضر شده و بهترین خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک را به شما ارائه می دهد.

در صورتی که تا حدودی به تعویض و نصب فیلتر آشنایی دارید اما برخی نکات را فراموش کرده و به یاد نمی آورید می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک تماس گرفته و از کارشناس فنی سوالات خود را بپرسید.

کارشناس فنی ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک با حوصله بسیار شما را راهنمایی خواهد نمود.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک شامل موارد زیر می باشد :

  • نصب فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • فروش فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • سرویس دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک

شما میتوانید هر یک از این خدمات را از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک و در اسرع وقت بهترین خدمات را به صورت حضوری دریافت کنید.

آکوا کلاسیک

علت تعویض فیلترها

هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک و هر دستگاه تصفیه آب دیگری، وظایفی را به عهده دارند که به تصفیه آب کمک می کند و آب با طی کردن با تصفیه شدن در هر فیلتر به مرحله بعدی یا فیلتر بعدی رفته تا برخی از پاکسازی های دیگر روی آن انجام شود تا آب به صورت پاک و سالم به شما ارائه شود.

عملکرد یک فیلتر در دستگاه تصفیه آب به این صورت است که آلودگی ها و رسوبات را با هر با شروع عمل تصفیه به خود جذب می کند و رفته رفته ظرفیت فیلتر تکمیل می شود.

دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک

پس از آن که ظرفیت فیلتر پر شد و یا به قولی اشباع شد، دیگر قادر به جذب آلودگی ها و رسوبات موجود در آب نخواهد بود.

بنابراین به یک مهره بی اثر در دستگاه تصفیه آب تبدیل می شود و باید تعویض شود.

اگر این فیلتر به این صورت به کار خود ادامه دهد، شما آب آلوده مصرف خواهید کرد و گرفتار بیماریهای مختلف می شوید.

برای تعویض فیلتر تنها کافی است با یکی از شماره های خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک تماس گرفته و از کارشناس فنی بخواهید تا در محل حاضر شده و فیلترهای دستگاه تصفیه آب را برای شما تعویض کند.

  • مزایا

یکی از مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات ما این است که دوره های بعدی تعویض توسط نمایندگی با استفاده از اطلاعاتی که از شما دریافت می کند، به شما یادآوری می شود.

مدت زمان تعویض فیلترها

همانطور که گفته شد هریک از فیلترها تا مدت زمانی پاسخگوی جذب آلودگی ها و تصفیه آب با کیفیت خوب هستند و پس از این مدت باید تعویض شوند.

هر یک از این فیلترها در دوره های زمانی زیر باید تعویض شوند :

  • 1 ماه
  • 6 ماه
  • 1 سال

البته این مدت زمان استاندارد و یا می توان گفت حداکثر زمان استفاده از فیلترها می باشد و بیشتر به میزان آلودگی آب منطقه و یا شهر شما بستگی دارد.

 مدت زمان تعویض فیلترها Aqua Classic

در برخی مناطق که میزان آلودگی آب معمولی است، باید طبق این دوره ها تعویض شوند و در صورتی که میزان آلودگی بسیار زیاد باشد باید زودتر از این مدت تعویض شود.

به عنوان مثال فیلترهایی که 1 ماهه تعویض شوند، در صورتی که آلودگی آب کمتر باشد تا 3 ماه هم می توان از آن استفاده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۴
تصفیه آب