دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب شیرین کن خانگی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

  • خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از اقلام مورد نیاز هر خانه می باشد و به دلیل افزایش میزان آلودگی و عدم تصفیه خوب آب در تصفیه خانه های شهری، نیاز به داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی بیش از پیش احساس می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


برای خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده صفیه آب خانگی تماس گرفته و نسبت به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام کنید.

خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع دستگاه تصفیه و خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

شما می توانید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را از نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کنید و از خرید خود اطمینان داشته باشید زیرا ما بهترین ها را به شما ارائه می دهیم.

از نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی شما می توانید برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب خانگی را تهیه کنید که از جمله انها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا
  • دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلیر ، تک
  • دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر
  • دستگاه تصفیه آب خانگی جنرال
  • دستگاه تصفیه آب خانگی آرتک
  • دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور
  • دستگاه تصفیه آب خانگی واتر تک
  • دستگاه تصفیه آب خانگی کامتک

انواع دستگاه تصفیه

شما می توانید هر یک از این دستگاه های تصفیه آب خانگی را از نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی تهیه کنید و مادام العمر خدمات پس از خرید استفاده کنید.

شرایط خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی به عنوان یکی از عرضه کنندگان دستگاه های تصفیه آب اصلی در ایران در نظر دارد به هم میهنان خود شرایط خرید آسانی را عرضه کند.

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی، باید شرایط آسانی برای خرید اینگونه اقلام را مهیا کرد تا کردم قدرت خرید چنین وسایلی را داشته باشند.

ما در نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده  تصفیه آب خانگی، دستگاه های تصفیه آب خانگی را به صورت نقدی و قسطی با شرایط خوب عرضه می کنیم.

شما می توانید بدون پیش پرداخت یک دستگاه تصفیه خانگی را خریداری کنید و در عوض هزینه پیش پرداخت را به همراه اقساط و یا به عنوان اولین قسط پرداخت کنید.

عرضه کنندگان دستگاه های تصفیه آب

مزایای خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی به این نمایندگی به صورت حضوری مراجعه کرده و از انواع دستگاه های تصفیه خانگی بازدید کنید.

از جمله مزایای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده تصفیه آب خانگی این است که دستگاه تصفیه به صورت رایگان برای شما در منزل و یا محل کار نصب می شود.

همچنین می توانید از خدمات پس از فروش از جمله سرویس دهی، خرید فیلترهای اصلی و تعویض فیلترهای دستگاه های تصفیه آب بهره مند شوید.

همچنین شما می توانید فیلترهای مخصوص هر یکی از دستگاه های تصفیه آبی که خریداری کرده اید را از ما خریداری کنید.

خرید دستگاه تصفیه آب

اطمینان در خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

در مورد خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر است بدانید شما می توانید با اطمینان از نمایندگی ما تصفیه آب خریداری کنید و برای یک عمر از بابت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

یک دستگاه تصفیه آب اصلی می تواند بهترین آب را بهترین کیفیت به شما ارائه دهد اما یک دستگاه تصفیه آب تقلبی می تواند از روز اول شما را درگیر خود کند زیرا عملکرد آن نمی تواند مانند دستگاه تصفیه آب خانگی اصلی باشد.

ما در نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده تصفیه آب خانگی برای اطمینان از کارکرد و عملکرد دستگاه تصفیه آبی که خریداری می کنید یک ضمانت نامه دو ساله اعطا می کنیم که در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه تصفیه آب می توانید از آن استفاده کنید.

با نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده دستگاه تصفیه آب تماس گرفته و با کارشناس نمایندگی مشکل دستگاه تصفیه آب را مطرح کنید.

دستگاه تصفیه آب اصلی

نماینده ما در نمایندگی خرید مستقیم از وارد کننده تصفیه آب خانگی پس از ساعاتی در محل حاضر شده و با بررسی دستگاه تصفیه مشکل آن را رفع می کند.

در صورتی که مشکل از دستگاه تصفیه باشد، این شامل یکی از بندهای ضمانت نامه خواهد و شما می توانید دستگاه تصفیه خود را تعویض کنید و یک دستگاه تصفیه آب جدید دریافت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۴
تصفیه آب
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی یا همان آب شیرین کن نیمه صنعتی برای تصفیه آب شور دریا و یا مناطقی که آب آنها رو به شوری می رود استفاده می شود.

این دستگاه ها بسیار قدرتمند هستند اما در عین حال نیاز به پشتیبانی، سرویس دهی و رسیدگی دارند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


نمایندگی تصفیه آب نیمه صنعتی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آماده ارائه هر یک از خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می باشد.

شما می توانید در دریافت خدمات از نمایندگی، با نمایندگی تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

  • تصویر1 : دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده تا روند تصفیه آب شور و یا آب دریا را به خوبی انجام دهد.

اجزای اصلی تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی فیلترهای می باشد که مار تصفیه آب را انجام می دهند.

تعویض فیلترها در نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مانند فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارند و به دلیل اینکه دستگاه آب شور را تصفیه می کند بنابراین نیاز به بررسی و سرویس مداوم دارد.

  • اما فیلترها در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی چگونه کار می کنند؟

فیلترها در دستگاه تصفیه آب اعم است صنعتی و نیمه صنعتی، آلودگی های موجود در آب را گرفته و به خود جذب می کنند و در نهایت آب تصفیه شده و شیرین به شما ارائه می دهد.

در صورتی که فیلترها پس از مدت مشخص شده تعویض نشوند، آب شور و بی کیفیت به شما می دهند که رفته رفته عملکرد دستگاه تصفیه نیمه صنعتی را مختل می کند که نیاز به تعمیر پیدا می کند.

تعویض فیلترها تصفیه آب نیمه صنعتی

  • تصویر2 : نمونه ای از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شما می توانید خدمات تعویض فیلترها را از نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی درخواست کنید و در اسرع وقت خدمات تعویض فیلترها را از نمایندگی تصفیه آب نیمه صنعتی دریافت کنید.

تنها یک تماس با نمایندگی تصفیه آب نیمه صنعتی کافی است تا این خدمات را در اولین فرصت و در اسرع وقت دریافت کنید.

ارائه انواع فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

نمایندگی دستگاه نیمه صنعتی علاوه بر تعویض فیلتر، فیلترهای اصلی و اورجینال را در اختیار شما قرار می دهند.

دقت کنید که از فیلترهای اصلی برای تعویض و نصب فیلتر استفاده کنید، چون مستقیما بر کیفیت آب و عملکرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تاثیر می گذارد.

  • اما فیلترهای دستگاه تصفیه آب صنعتی طی چند مرحله آب را تصفیه می کنند و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی شامل چند فیلتر برای تصفیه آب می شوند؟

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از 5 مرحله و با به کارگیری 5 فیلتر عمل تصفیه آب را انجام می دهد که این فیلترها شامل موارد زیر می باشد:

  • فیلتر پلی پروپیلن در مرحله اول تصفیه آب
  • فیلتر کربن گرانول در مرحله دوم تصفیه آب
  • فیلتر کربن بلاک در مرحله سوم تصفیه آب
  • فیلتر ممبران در مرحله چهارم تصفیه آب
  • فیلتر کربن نهایی در مرحله پنجم تصفیه آب

هر یک از این فیلترها در یک دوره زمانی نیاز به تعویض دارند. فیلتر های مرحله اول، مرحله دوم و مرحله سوم هر 6 ماه نیاز به تعویض دارند و فیلتر مرحله چهارم هر 2 سال و فیلتر مرحله 5 هر 1 سال نیاز به تعویض دارد.

در صورتی که آلودگی آبی که این دستگاه تصفیه آب بالا باشد، باید این مدت ها را جلوتر انداخته و زودتر از موعد فیلترها را تعویض کنید.

فیلتر تصفیه آب نیمه صنعتی

  • تصویر 3 : فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

این دستگاه های تصفیه بخاطر عملکرد سختی که دارند نیاز به بررسی مداوم دارند، شما می توانید برای این منظور با نمایندگی تصفیه آب نیمه صنعتی تماس گرفته و از نمایندگی تصفیه آب نیمه صنعتی درخواست کنید تا به صورت حضوری به شما خدمات لازم را ارائه دهند.

روال کار نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

روال کار در نمایندگی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به این صورت است که شما پس از مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و یا نیاز به تعویض فیلتر و یا سرویس دستگاه تصفیه آب می توانید بادستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تماس گرفته و با کارشناس و یا متخصص فنی این دستگاه ها صحبت کنید و با بیان مشکل دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به تشخیص کارشناس کمک کرده تا او با تجهیزات مورد نیاز در اولین فرصت در محل حاضر شده و نسبت به تعویض و سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی اقدام کند.

همچنین در صورتی که آگاهی اندکی در این زمینه دارید و می توانید خود نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید، می توانید با دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تماس گرفته و به صورت غیر حضوری یا تلفنی خدمات و راهنمایی لازم را از کارشناس و یا متخصص فنی دریافت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۳
تصفیه آب
  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral

یکی از شرکت های سازنده دستگاه تصفیه آب خانگی، شرکت OGeneral می باشد که توانسته دستگاه تصفیه مقاوم و با کارایی فوق العاده را روانه بازار کند و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


نمایندگی تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral

این دستگاه تصفیه آب خانگی مانند دیگر دستگاه های تصفیه آب خانگی نیاز به دریافت برخی خدمات از جمله نصب فیلتر، تعویض فیلتر و خدماتی از این قبیل دارد.

خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral به شما مردم عزیز این خدمات را ارائه می دهد.

فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral علاوه بر این به شما فیلتر اصلی و مناسب دستگاه تصفیه آب اجنرال شما در اختیار شما قرار می دهد.

مطمئناً تفاوت بسیاری در فیلترهای اصلی و غیر اصلی وجود دارد که می توان آن را با توجه به تغییر عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی متوجه شد.
فیلترهای اصلی، فیلترهایی هستند که به عملکرد صحیح دستگاه تصفیه آب و ارائه آب باکیفیت کمک می کند اما در مورد فیلترهای غیر اصلی می توان گفت، نه تنها عملکرد دستگاه تصفیه را مختل می کند بلکه آب بی کیفیتی به شما می دهد.

همانطور که گفته شد، شما می توانید فیلتر اصلی را از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral تهیه کنید و با خیالی آسوده آن را روی دستگاه تصفیه آب اجنرال نصب و راه اندازی کنید.

کار فیلتر تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب اجنرال OGeneral چیست؟

با توجه به اهمیت زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب، بد نیست بدانید که وظیفه فیلتر در دستگاه تصفیه آب چیست و در صورت عوض نکردن آن چه اتفاقی خواهد افتاد.

فیلتر های دستگاه تصفیه آب اجنرال از 7 فیلتر برای 7 مرحله تصفیه آب استفاده می کند.

این هفت فیلتر به دو دسته اصلی و جانبی تقسیم شده و در مراحل مختلفی تعویض می شوند.

برای تعویض این فیلترها تنها یک تماس از سوی شما با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب اجنرال OGeneral کافی است تا در اولین فرصت خدمات مربوط به تعویض فیلترها را دریافت کنید.

فیلتر اجنرال OGeneral

فیلترهایی که باید آنها را به صورت منظم تعویض کنید، فیلترهای اصلی هستند و در دوره های منظمی نیاز به تعویض با یک فیلتر جدید دارند.

در صورتی که آنها را در زمان مشخص شده تعویض نکنید موجب ایجاد بیماری های مختلف و تغییراتی در عملکرد دستگاه تصفیه می شود.

این فیلترها در دوره ای یک ماهه، شش ماهه و یک ساله باید تعویض شوند.

البته این دوره ها برای شهرهایی برنامه ریزی شه اند که میزان آلودگی آب در آنها شدید است و باید فیلتر ها زود به زود تعویض شوند.

در صورتی که آلودگی آب شهر شما کم می باشد، بنابراین باید فیلتر ها را در دوره های سه ماهه، دوازده ماهه و هجده ماهه تعویض کرد.

برای تشخیص دوره های تعویض فیلترها می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب اجنرال OGeneral تماس گرفته و خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

روند کار خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral

روند کار ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral به این صورت است که شما در صورت نیاز به دریافت هرگونه همکاری می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب اجنرال OGeneral تماس گرفته و با کارشناس فنی صحبت کنید.

پس از مکالمه با کارشناس فنی و سوالاتی که در مورد دستگاه تصفیه آب اجنرال از شما می پرسد، در اولین فرصت و در صورت لزوم در محل حاضر شده و خدمات لازم را به شما ارائه می دهد.

خدمات نصب و تعویض فیلتر اجنرال OGeneral

علاوه بر خدمات حضوری، می توانید خدمات غیرحضوری را به صورت تلفنی دریافت کنید.

این خدمات کاملاً رایگان بوده و در زمینه راهنمایی و آموزش و ارائه نکات در مورد تعویض و نصب فیلترهای دستگاه تصفیه می باشد.

یعنی در صورتی که شما تا حدودی به این کارها آشنایی داشته باشید و نیاز به اطمینان در برخی از موارد دارید، می توانید خدمات غیرحضوری دریافت کنید.

مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اجنرال OGeneral

از جمله مزایای خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب اجنرال OGeneral این است که شما می توانید فیلترهای اصلی مخصوص دستگاه تصفیه آب خانگی خود را تهیه کنید و با اطمینان آنها را بر روی دستگاه تصفیه نصب کنید.

از مهمترین مزایای استفاده از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب اجنرال OGeneral، سیستم یادآوری پیامکی برای دوره های تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشد.

خدمات نصب فیلتر اجنرال OGeneral

کارشناس پس از تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب، اطلاعات شما و دستگاه تصفیه شما را به صورت سیستمی ثبت می کند و در نهایت دوره تعویض هر فیلتر را به شما یادآوری می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۳
تصفیه آب
  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی در عصر حاضر و با افزایش میزان آلودگی آب و بالا رفتن میزان کلر برای تصفیه آب، به یکی از اقلام مورد نیاز برای هر خانه تبدیل شده است. به طوری که کمتر کسی را می بینید که در خانه خود یک دستگاه تصفیه آب خانگی نداشته باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر HB WATER

نمایندگی اچ بی واتر HB WATER

دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر HB WATER یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی شناخته شده می باشد که نیاز به پشتیبانی و دریافت خدمات دارد.

شما می توانید برای دریافت خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر، تماس گرفته و خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

  • چه خدماتی توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر ارائه می شود ؟

در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر، خدماتی از قبیل موارد زیر می باشد :

  • ارائه و فروش فیلترهای اصلی و با کیفیت
  • تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر
  • نصب فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر
  • ارائه هرگونه خدمات مربوط به فیلترهای دستگاه تصفیه آب اچ بی واتر

برای دریافت هر یک از این خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر، تماس گرفته و از کارشناس فنی خدمات لازم را دریافت کنید.

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر

در صورت تشخیص نیاز به حضور در محل توسط کارشناس فنی، کارشناس خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر هماهنگی لازم را با شما به عمل آورده و در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شود.

ناگفته نماند شما می توانید خدمات غیر حضوری را به صورت تلفنی و کاملاً رایگان دریافت کنید.

اما این خدمات غیر حضوری شامل چه خدماتی می شود؟

خدمات غیرحضوری شامل راهنمایی و آموزش تلفنی در زمینه نصب و تعویض فیلتر و عیب یابی دستگاه تصفیه آب اچ بی واتر می باشد.

کار فیلتر تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب اچ بی واتر چیست؟

قسمت مهم هر دستگاه تصفیه آب، فیلترهای آن می باشد که در صورت اشباع شدن و تکمیل ظرفیت آنها، نیاز به تعویض پیدا می کنند. هر دستگاه تصفیه آب خانگی از هفت فیلتر تشکیل شده که این هفت فیلتر به دو دسته اصلی و جانبی تقسیم می شوند.

فیلترهای اصلی یا همان فیلترهای جلویی دستگاه تصفیه آب خانگی به طور دوره ای نیاز به تعویض دارند و فیلترهای جانبی معمولا کمتر نیاز به تعویض دارند، شاید هر چند سال یکبار، آن هم اگر از کار بیفتند که از کار افتادن آنها بستگی به میزان آلودگی آب شهری شما دارد.

خدمات فیلتر اچ بی واتر

برای تعویض این فیلترها و بررسی وضعیت دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر HB WATER می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر تماس گرفته و خدمات لازم را دریافت کنید.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر مانند دیگر دستگاه های تصفیه آب خانگی نیاز به تعویض دارند و در صورتی که در زمان تعیین شده تعویض نشوند، می توانند عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی را مختل کنند، سلامتی شما را به خطر می اندازند و موجب تغییر کیفیت آب شوند.

دوره های تعویض فیلترهای خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر

همانطور که گفته شد، فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر HB WATER هر چند ماه نیاز به تعویض دارند و در صورتی که تعویض نشوند، موجب ایجاد برخی مشکلات می شوند.

  • فیلترهایی که باید تعویض شوند، فیلترهای اصلی بوده و به ترتیب از سمت راست به شرح زیر باید تعویض شوند :
  1. فیلتر یک 1 ماهه یا 3 ماهه
  2. فیلتر دو ، سه 6 ماهه یا یک ساله
  3. فیلتر چهارم یک ساله یا 18 ماهه

این فیلترها باید در زمان مشخص شده تعویض شوند و علت تفاوت در زمان تعویض آنها، میزان آلودگی آب شهری شا می باشد. در صورتی که رسوبات و آلودگی های موجود در آب شهر شما زیاد باشد، این فیلترها را باید زود به زود تعویض کنید.

فیلتر HB WATER

در صورتی که احساس می کنید این دوره ها را فراموش می کنید و نیاز به یادآوری دارید می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر تماس گرفته و تنها با یکبار دریافت خدمات از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر از یادآوری پیامکی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر برای دوره های بعدی بهره مند شوید.

  • مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر

دریافت خدمات از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اچ بی واتر HB WATER می تواند برای شما دو مزیت را به همراه داشته باشد :

  1. دریافت و تهیه فیلتر اصلی مختص دستگاه تصفیه آب خانگی اچ بی واتر
  2. یادآوری های سیستمی برای دوره های بعدی تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب اچ بی واتر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۲
تصفیه آب

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

  • در مورد خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک چقدر می دانید؟
  • و اینکه در مورد خدمات مورد نیاز برای فیلترهای دستگاه تصفیه تا به حال چیزی شنیده اید؟

ما در اینجا قصد داریم درباره خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH و علت نیاز به چنین خدمات را برای شما اطلاع رسانی کنیم.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


نمایندگی فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

علت نیاز به خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH این است دستگاه های تصفیه پس از مدتی نیاز به تعویض فیلتر، نصب فیلتر جدید و سرویس دهی دارند و فیلترهای بکار رفته در آنها مادام العمر به شما سرویس نیم دهند.

بنابراین باید هر چند وقت یکبار نسبت به تعویض آنها و نصب فیلترهای جدید اقدام کنید.

فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب ، قسمت مهم تشکیل دهنده یک دستگاه تصفیه خانگی می باشد که اگر به موقع این فیلترها تعویض نشوند، می توانند مشکلاتی را بوجود آورند.

فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH

از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییر کیفیت آب
  • اختلال در عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی
  • ایجاد بیماری های مختلف
  • از کار افتادن دستگاه تصفیه آب خانگی

هر یک از این موارد علتی دارند و مهمترین علت آنها، عدم تعویض به موقع فیلترها می باشد.

در ادامه به بررسی برخی از موارد خواهیم پرداخت که علت بوجود آمدن چنین مشکلاتی را روشن تر می کند. فراموش نکنید که برای پیشگیری از چنین مشکلاتی با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH تماس گرفته و در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با اندک هزینه ای دریافت کنید.

فیلتر کامتک COMTECH

کامتک در علی بابا

کار فیلتر تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب کامتک چیست ؟

شاید تا به امروز چیزی در مورد کار فیلتر در دستگاه تصفیه خانگی نشنیده باشید.

ما در اینجا قصد داریم بیشتر در این مورد صحبت کنیم. فیلترها در دستگاه تصفیه کار اصلی را انجام می دهند، یعنی تصفیه آب و ارائه آب با کیفیت به شما وظیفه اصلی فیلترهای می باشد.

هر دستگاه تصفیه آب خانگی از هفت فیلتر تشکیل شده و آب را در طی هفت مرحله تصفیه می کند.

از میان هفت فیلتر، 3 فیلتر آن فیلتر های اصلی بوده و بسیاری از شما آنها را تا حدودی می شناسید و دیده اید اما چهار فیلتر جانبی که در بالای دستگاه تصفیه قرار دارند، کار تصفیه آب را با همکاری سه فیلتر اصلی انجام می دهند.

فیلترهای اصلی هر چند وقت یکبار و به صورت دوره ای نیاز به تعویض دارند اما فیلترهای جانبی تا سالها کار می کنند و کمتر پیش امده که از کار بیفتند و نیاز به تعویض پیدا کنند.

فیلتر COMTECH

فیلترها با جذب الودگی ها به خود عمل تصفیه را انجام می دهند و پس از مدتی ظرفیت جذب آنها تکمیل می شود و دیگر قادر به جذب آلودگی و رسوات نخواهند بود.

در صورتی که فیلترها آلودگی های موجود در آب را جذب نکنند، شما آب بی کیفیتی را دریافت خواهید کرد که رفته رفته موجب ایجاد بیماری می شود و در نهایت باعث کاهش عملکرد دستگاه تصفیه آب و از کار افتادن آن می شود.

شما می توانید برای تعویض فیلتر و نصب فیلترهای جدید به صورت دوره ای با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک تماس گرفته و پس از مکالمه به کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک COMTECH و انجام برخی از هماهنگی ها، به صورت حضوری خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

دوره های تعویض توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی کامتک

برای تعویض فیلترها سعی کنید به خاطر داشته باشید که آخرین بار چه زمانی آنها را تعویض کرده اید.

در صورتی که زمان از دستتان می رود و آخرین دوره تعویض را فراموش می کنید، می توانید این دوره ها را در تقویم و یا دفتر یادداشتی قید کنید تا آنها را به یاد داشته باشید.

اما در مورد زمان تعویض هر یک از فیلترها، باید گفت که فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی در دوره های متفاوتی باید تعویض شوند.

COMTECH

به عنوان مثال از سمت چپ فیلتر اول باید هر یک ماه الی هر سه ماه تعویض شود، فیلتر وسط باید هر شش ماه الی هر یک سال تعویض شود و فیلتر آخر یا فیلتر سوم باید هر یک سال الی یک سال و نیم تعویض شود.

علت این تفاوت ها بستگی به میزان آلودگی آب شهری شما بستگی دارد.

در صورتی که آب شهر شما از رسوبات و آلودگی بسیاری برخوردار باشد، باید فیلترها را در فرصت های زمانی کوتاه یعنی هر یک ماه، هر 6 ماه و هر 1 سال تعویض شوند و در صورتی که آب از آلودگی کمتری برخوردار باشد، باید به ترتیب هر 3ماه، 1سال و 1سال و نیم تعویض شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۲
تصفیه آب

آرتک پیور ARTEC pure

  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور چه می دانید؟

شاید تا به حال در مورد این خدمات بسیار شنیده باشید اما دقیقاً ندانید که چه خدماتی به شما ارائه می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


نمایندگی آرتک پیور ARTEC pure

در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور به شما خدماتی از قبیل تهیه فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آرتک پیور، نصب انواع فیلترها و همچنین تعویض آنها انجام می شود.

 فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

شاید شما یک دستگاه تصفیه آب خانگی آرتک پیور در منزل و یا محل کار خود دارید و از نحوه تعویض و نصب فیلترهای آن چیزی نمی دانید.

به هیچ عنوان از بابت تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب آرتک پیور نگران نباشید و تنها با یک تماس خیالتان از بابت راست و ریست شدن کارهای دستگاه تصفیه آب آرتک پیور راحت باشد.

خدمات قابل ارائه توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور نه تنها خدماتی از قبیل تعویض و نصب فیلترها را ارائه می دهیم، بلکه به شما خدماتی از قبیل آموزش تعویض فیلتر را نیز ارائه می دهیم.

علاوه بر ان در صورتی که فیلترهای دستگاه تصفیه شما توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور تعویض شود، کارشناس فنی اطلاعات شما و اطلاعات دستگاه شما را به صورت سیستمی ثبت می کند.

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

این ثبت اطلاعات برای یادآوری دوره های بعدی تعویض فیلتر می باشد. خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure سیستم پیامکی را در نظر گرفته که از طریق آن برای شما پیامک یادآوری تعویض فیلتر را ارسال می کند.

مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

از جمله مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور این است که شما از فیلترهای اصلی برای دستگاه تصفیه آب خود بهره مند خواهید شد.

شاید تا به امروز در مورد فیلتر اصلی و فیلتر تقلبی چیزی نشنیده باشید.

ما تفاوت میان این دو را خدمت شما عرض می کنیم.

یک فیلتر اصلی دارای قابلیت های بسیار و عملکرد بهتر و طولانی تری می باشد، در صورتی که فیلتر تقلبی آن کارایی مورد نیاز برای تصفیه آب را ندارد و آب بی کیفیت به شما ارائه می دهد.

ARTEC pure

نه تنها آب بی کیفیت ارائه می دهد، بلکه موجب کاهش عملکرد دستگاه تصفیه و در نهایت خراب شدن آن می شود.

  • تذکر :

بنابراین در خرید فیلتر تقلبی و اصلی بسیار دقت کنید. شما می توانید فیلتر اصلی مخصوص دستگاه تصفیه خود را از ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure تهیه کنید و از نظر کارکرد آن آسوده خاطر باشید.

شاید بپرسید که چرا فیلترها نیاز به تعویض دارند و علت آن را ندانید. فیلترهای دستگاه تصفیه آب باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند و در صورتی که تعویض نشوند موجب بیماری شما می شوند.

تعویض فیلتر آرتک پیور

احتمالاً می پرسی چگونه یک یا چند فیلتر می تواند موجب بیماری ما شود. بله با نوشیدن آبی که از کیفیت تصفیه خوبی برخوردار نباشد، مسلماً شما بیمار خواهید شد و این چندان خوشایند نیست.

اعلام زمان های تعویض فیلتر ها توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

همانطور که گفته شد، فیلترهای دستگاه تصفیه آب باید در زمان های مشخصی تعویض شوند و عدم تعویض ان ها و یا استفاده از فیلترهای با کیفیت می تواند موجب ایجاد بیماری شود.

  • اما این فیلترهای در چه زمان هایی نیاز به تعویض دارند؟

هر دستگاه تصفیه از 7 فیلتر تشکیل شده و طی 7 مرحله آب را تصفیه می کند، بنابراین آبی که پس از 7 مرحله دریافت خواهید کرد آب تصفیه شده، با کیفیت و خالی از هر گونه آلودگی می باشد.

هر فیلتر در یک زمان مشخص باید تعویض شد. به عنوان مثال فیلتر اول باید هر یک ماه ی هر سه ماه تعویض شود، فیلتر دوم باید هر شش ماه و فیلتر سوم باید هر یک سال تعویض شود.

فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

این برای فیلترهای جلویی و یا فیلترهای اصلی می باشد اما در مورد فیلترهای جانبی که در بالای دستگاه تصفیه آب نصب می شوند، باید هر چند سال یکبار اقدام کرد.

که تعویض آنها پس از چند سال نیز بستگی به میزان آلودگی آب شهر شما دارد.شما می توانید هر یک از این فیتر ها را به صورت اصلی از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور تهیه و خریداری کنید و تا مدتها با خیالی آسوده از عملکرد آنها دیگر نگران دستگاه تصفیه خود نباشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۲
تصفیه آب
  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک Water Tek

تا چندی پیش بسیاری از شهرهای کشور ما گرفتار آلودگی و آب و افزایش رسوبات موجود در آب شدند به طوری که آب مصرف خانگی دیگر قابل مصرف برای شرب و پخت و پز نمی باشد و نیاز به تصفیه بیشتر دارد که دستگاه تصفیه شهری دیگر قادر به انجام این کار نمی باشد و باید از یک وسیله تخصصی تر برای این کار استفاده کرد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


 فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک Water Tek

واتر تک Water Tek

دستگاه تصفیه آب خانگی واتر تک یکی از ابزارهایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

این دستگاه تصفیه آب نیاز به پشتیبانی و دریافت خدمات دارد که توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک انجام می شود.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک خدماتی از قبیل نصب فیلتر تصفیه اصلی تایوان و فابریک دستگاه تصفیه آب واتر تک، تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب واتر تک و ارائه دیگر خدمات در زمینه فیلتر های دستگاه تصفیه آب واتر تک می باشد.

نمایندگی واتر تک Water Tek

در این زمینه سوالاتی مطرح می شود که در ادامه می خواهیم به تک تک آنها بپردازیم و در این میان خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک را به شما بیشتر معرفی کنیم.

کار فیلتر تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب واتر تک چیست؟

هر دستگاه تصفیه آب، کار تصفیه آب را در هفت مرحله انجام می دهند که برای این کار از سه فیلتر اصلی و چهار فیلتر جانبی بهره می برد.

فیلتر تصفیه آب در واقع عملکرد تصفیه آب را با جذب آلودگی ها، کلر و رسوبات موجود در آب انجام می دهند و به مرور قابلیت اولیه خود را از دست می دهند چون از آلودگی های آب اشباع می شوند و باید تعویض شوند.

برای این منظور شما می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک Water Tek تماس گرفته و از کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک درخواست همکاری کنید.

نمایندگی فیلتر واتر تک Water Tek

  • مدت زمان مورد نیاز برای تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب واتر تک چقدر می باشد؟

همانطور که گفته شد، فیلترهای دستگاه تصفیه آب پس از مدتی اشباع شده و دیگر قادر به جذب الودگی و در نتیجه تصفیه آب نمی باشند.

  • بنابراین نیاز به تعویض دارند اما مدت زمان کار هر فیلتر چقدر بوده و این فیلترها هر چند وقت یکبار باید تعویض شوند؟

در این قسمت می خواهیم به جوا این سوال بپردازیم.

فیلترهای اصلی که سه فیلتر جلویی دستگاه تصفیه هستند باید در مدت زمان های 1 تا 3 ماهه، 6 ماهه و 1ساله تعویض شوند و فیلترهای جانبی نیز هر چند سال یکبار ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا کنند.

غالباً فیلترهای جانبی کمتر دچار مشکل می شوند مگر اینکه در شهری زندگی کنید که آب از آلودگی بالایی برخوردار باشد و رفته رفته این فیلترها را از کار بیاندازد.

واتر تک

البته با وجود بالا بودن میزان آلودگی مدت عمر این فیلترها به بیش از 3 تا 4 سال هم میرسد.

در صورتی که فردی پرمشغله و یا فراموشکار هستید و زمان کافی برای رسیدگی به این مسائل را ندارید، تنها کافی است با یکی از شماره های تماس خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک، تماس گرفته و در زمینه تعویض خدمات لازم را به صورت حضوری در محل کار یا محل زندگی دریافت کنید.

چرا باید فیلترهای تعویض شوند؟

در صورتی که فیلتر اشباع شود و فیلتر تعویض نشود، شما آب تصفیه نشده از دستگاه تصفیه آب واتر تک Water Tek دریافت خواهید و این یعنی عملاً فیلتر به درستی کار نمی کند.

در صورتی که فیلترها در زمان مشخص تعویض نشوند نه تنها کیفیت آب آشامیدنی تولید شده توسط دستگاه تصفیه آب از دست نمی رود، بلکه عملکرد دستگاه تصفیه آب نیز رفته رفته مختل می شد و دستگاه تصفیه آب واتر تک شما نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این مهمترین نکته در تعویض فیلترها و نصب فیلتر جدید در دستگاه تصفیه آب واتر تک این است که سلامتی شما را متضمن می شود.

Water Tek

تذکر :

در صورتی که این فیلترها تعویض نشود و شما آب بی کیفیت مصرف کنید، گرفتار بیماری های مختلف ناشی از آب الوده می شوید.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک در زمینه نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خدمات حضوری و غیر حضوری به شما ارائه می دهد.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک Water Tek شامل چه خدماتی می شود؟

همانطور که گفته شد، خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی واتر تک Water Tek به شما خدمات حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد.

منظور از خدمات حضوری خدماتی است که به صورت تلفنی و تنها برای دریافت راهنمایی در زمینه نصب فیلتر و تعویض آن انجام می شود.

قابل توجه است که این خدمات به صورت کاملاً رایگان می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۲
تصفیه آب
  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک Aqua Classic

دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک یکی از دستگاه های تصفیه آب بسیار کارآمد در جهان می باشد که می تواند آب بی کیفیت را گرفته و آب با کیفیت ارائه دهد و اینکه این دستگاه نیاز به خدمات دارد.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک برای ارائه خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک

اما بد نیست قبل از پرداخت بیشتر به دستگاه تصفیه آب، علت استفاده از آنها و نیاز به آنها را بدانید. دستگاه تصفیه آب به منظور پاکسازی و بهداشت آب روانه بازار شد.

آکوا کلاسیک Aqua Classic

این دستگاه از سه فیلتر اصلی و چهار فیلتر جانبی تشکیل شده است که سه فیلتر اصلی آن هر سه هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارند و فیلترهای جانبی در صورت از کار افتادن باید تعویض شوند.

فیلترهای اصلی در قسمت جلویی دستگاه تصفیه آب قرار دارد که به ترتیب از چپ به راست هر یک ماه، هر 6 ماه و هر یک سال باید تعویض شوند.

در صورتی که شخص فراموشکاری هستید یا شاغل هستید و به علت مشغله فراوان ممکن است زمان کافی برای به یاد آوردن این زمانها را نداشته باشید، در این صورت نگران نباشید، شما می توانید با خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک تماس گرفته و هر یک از خدمات مورد نیازتان را درخواست کنید.

 فیلتر تصفیه آب Aqua Classic

  • کارشناس

کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک پس از انجام مکالمه ای با شما و پرسیدن اطلاعات لازم از شما، با کمترین اتلاف وقت در محل کار یا محل زندگی شما حاضر شده و بهترین خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک را به شما ارائه می دهد.

در صورتی که تا حدودی به تعویض و نصب فیلتر آشنایی دارید اما برخی نکات را فراموش کرده و به یاد نمی آورید می توانید با خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک تماس گرفته و از کارشناس فنی سوالات خود را بپرسید.

کارشناس فنی ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک با حوصله بسیار شما را راهنمایی خواهد نمود.

خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک شامل موارد زیر می باشد :

  • نصب فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • فروش فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک
  • سرویس دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک

شما میتوانید هر یک از این خدمات را از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا کلاسیک و در اسرع وقت بهترین خدمات را به صورت حضوری دریافت کنید.

آکوا کلاسیک

علت تعویض فیلترها

هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک و هر دستگاه تصفیه آب دیگری، وظایفی را به عهده دارند که به تصفیه آب کمک می کند و آب با طی کردن با تصفیه شدن در هر فیلتر به مرحله بعدی یا فیلتر بعدی رفته تا برخی از پاکسازی های دیگر روی آن انجام شود تا آب به صورت پاک و سالم به شما ارائه شود.

عملکرد یک فیلتر در دستگاه تصفیه آب به این صورت است که آلودگی ها و رسوبات را با هر با شروع عمل تصفیه به خود جذب می کند و رفته رفته ظرفیت فیلتر تکمیل می شود.

دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک

پس از آن که ظرفیت فیلتر پر شد و یا به قولی اشباع شد، دیگر قادر به جذب آلودگی ها و رسوبات موجود در آب نخواهد بود.

بنابراین به یک مهره بی اثر در دستگاه تصفیه آب تبدیل می شود و باید تعویض شود.

اگر این فیلتر به این صورت به کار خود ادامه دهد، شما آب آلوده مصرف خواهید کرد و گرفتار بیماریهای مختلف می شوید.

برای تعویض فیلتر تنها کافی است با یکی از شماره های خدمات دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک تماس گرفته و از کارشناس فنی بخواهید تا در محل حاضر شده و فیلترهای دستگاه تصفیه آب را برای شما تعویض کند.

  • مزایا

یکی از مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات ما این است که دوره های بعدی تعویض توسط نمایندگی با استفاده از اطلاعاتی که از شما دریافت می کند، به شما یادآوری می شود.

مدت زمان تعویض فیلترها

همانطور که گفته شد هریک از فیلترها تا مدت زمانی پاسخگوی جذب آلودگی ها و تصفیه آب با کیفیت خوب هستند و پس از این مدت باید تعویض شوند.

هر یک از این فیلترها در دوره های زمانی زیر باید تعویض شوند :

  • 1 ماه
  • 6 ماه
  • 1 سال

البته این مدت زمان استاندارد و یا می توان گفت حداکثر زمان استفاده از فیلترها می باشد و بیشتر به میزان آلودگی آب منطقه و یا شهر شما بستگی دارد.

 مدت زمان تعویض فیلترها Aqua Classic

در برخی مناطق که میزان آلودگی آب معمولی است، باید طبق این دوره ها تعویض شوند و در صورتی که میزان آلودگی بسیار زیاد باشد باید زودتر از این مدت تعویض شود.

به عنوان مثال فیلترهایی که 1 ماهه تعویض شوند، در صورتی که آلودگی آب کمتر باشد تا 3 ماه هم می توان از آن استفاده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۱
تصفیه آب

با ما برترین خدمات نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو را دریافت کنید

  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو

یکی از اقلام مورد نیاز هر خانه در عصر حاضر، دستگاه تصفیه آب می باشد. دستگاه تصفیه آب در برندهای مختلف از شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

این دستگاه ها همچون دیگر دستگاه ها و وسایل برقی نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. رسیدگی های مربوط به دستگاه شامل نصب، تعویض فیلتر و سرویس دستگاه تصفیه آب می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی


 فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو

یکی از دستگاه های تصفیه آب مورد استفاده در سطح جهان، دستگاه تصفیه آب آکواپرو می باشد که ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو به شما خدمات مربوط به این دستگاه تصفیه آب را با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

از جمله خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواپرو
  • تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواپرو
  • فروش فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب آکواپرو
  • سرویس دستگاه تصفیه آب آکواپرو

شما میتوانید هر یک از خدمات فوق را از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو درخواست کنید و در اسرع وقت بهترین خدمات را به صورت حضوری دریافت کنید.

اما سوالاتی که ممکن است با آنها هنگام خرید و راه اندازی یک دستگاه تصفیه با آنها روبرو شوید می توانند شامل سوالات زیر باشند :

  • چرا باید فیلترهای دستگاه تصفیه آب را تعویض کرد؟

فیلتر دستگاه تصفیه آب به عنوان عنصر اصلی که آب با کیفیت را تولید می کند، نقش تصفیه و پاکسازی آب از آلودگی ها، رسوبات و کلر را به عهده دارد.

هر دستگاه تصفیه آب از سه فیلتر بهره می برد که هریک وظیفه مخصوص به خود را دارد و زمان تعویض هر یک نیز متفاوت است.

دستگاه تصفیه آب آکواپرو

کاری که فیلترها در دستگاه تصفیه آب انجام می دهند، به این صورت است که آلودگی ها، خاک،رسوبات و کلر موجود در آب توسط فیلتر جذب می شود و این عمل جذب رفته رفته باعث اشباع فیلتر می شود.

منظور از اشباع فیلتر این است که فیلتر دیگر قادر به جذب آلودگی و دیگر موارد نمی باشد.

پس از این مقدمه کوتاه درباره فیلتر بهتر است سر اصل مطلب بریم و آن نیز پاسخ به سوال می باشد. مطمئناً تا حدودی متوجه ماجرا شده اید.

در صورتی که فیلتر تعویض نشود، شما آب بی کیفیتی را از دستگاه تصفیه خواهید گرفت که به خوبی تصفیه نشده و موجب بیماری های مختلف می شود.

همچنین در صورتی که فیلترها تعویض نشوند، به مرور زمان عملکرد دستگاه تصفیه آب آکواپرو مختل شده و حتی ممکن است دستگاه تصفیه از کار بیفتد.

آکواپرو

در صورتی که فراموش کار هستید و یا انسان پرمشغله ای هستید، می توانید از ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو، خدمات تعویض فیلتر را دریافت کنید.

پس از تماس با خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو و صحبت با کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو و هماهنگ کردن جهت حضور در محل، کارشناس فنی پس از ساعاتی در محل حاضر شده و فیلترهای دستگاه آکواپرو شما را تعویض می کند.

  • فیلترهای دستگاه تصفیه آب هر چند مدت باید تعویض شوند؟

هر دستگاه تصفیه آب اعم از آکواپرو و یا هر نوع دیگری، دارای سه فیلتر می باشد که هر یک از آنها را باید در زمان مشخصی تعویض کنید.

فیلتر 1ماهه
فیلتر 6ماهه
فیلتر1ساله

علاوه بر این سه فیلتر جلویی، بیشتر دستگاه های تصفیه آب از چهار فیلتر جانبی دیگر نیز بهره می برند که این فیلترها در کنار سه فیلتر اصلی به تصفیه آب کمک می کنند و زمان تعویض آنها بیش از یک سال می باشد.

می توان گفت 4 فیلتر بالای دستگاه تصفیه آب خانگی را هر چند سال یکبار تعویض می کنند.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

علاوه بر تهیه سه فیلتر اصلی شما می توانید چهار فیلتر جانبی دیگر را از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو AQUAPRO  تهیه کنید و نگران کیفیت آنها نباشید، زیرا ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو به شما فیلترهای اصلی ارائه می دهیم.

در صورتی که زمان تعویض هر یک از فیلترها را فراموش می کنید می توانید از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو بهره ببرید.

کارشناس فنی خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکواپرو پس از نصب و تعویض فیلتر، اطلاعات شما و دستگاه تصفیه آب شما را در سیستم ثبت می کند تا دوره های بعدی برای تعویض فیلتر را به شما یادآوری کند.

  • فیلترهای اصلی و تقلبی چه تاثیری در تصفیه آب دارد؟

فیلترهای اصلی، فیلترهای فابریک دستگاه تصفیه آب هستند و این به کیفیت آب دریافتی از دستگاه تصفیه آب و عملکرد صحیح دستگاه تصفیه آب کمک می کند.

فیلترهای اصلی

در صورتی که از فیلترهای تقلبی استفاده کنید، متوجه خواهید شد که کیفیت آب دریافتی مناسب نبوده و عملکرد دستگاه نیز با توجه به کیفیت پایین فیلتر، مختل می شود. بنابراین در تهیه فیلتر اصلی دقت لازم را به عمل آورید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۰
تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی سیستمی مجهز است که از فیلترهای مشخصی برای از بین بردن مواد آلاینده شیمیایی, ارگانیک و غیر ارگانیک مختلفی بکار میرود. این مواد آلاینده از آنجا که تعدادی از آنها حتی با چشم دیده نمیشوند ممکن در صورت درست عمل نکردن دستگاه تصفیه آب, به همان صورت در آب باشند. ما در اینجا قصد داریم به برندهایی که به نام ساخت ایران در بازار وجود دارد بپردازیم.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی در واقع سیستمی است که با توجه به نیاز شما و کارکردی که از دستگاه انتظار دارید, راه اندازی می‌شود. باید در قدم اول برایتان مشخص باشد که فیلترهای دستگاه موردنظر, برای حذف کدام فاکتور مضر تنظیم می‌شود.

اگر به بازار برای خرید دستگاه تصفیه آب رفته باشید, مسلما با برندهای مختلفی برخورد میکنید که فروشنده مورد نظر در آن فروشگاه میتواند به شما معرفی کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت ایران

در حال حاضر برندهای مختلفی دستگاه تصفیه آب خانگی از کشورهای گوناگونی در بازار وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم و دوباره تاکید میکنیم, آشنایی شما با کارکرد و ابزار مشخص آن دستگاه بسیار مهم است.

برای این کار, اول باید بدانید که فیلترهای دستگاه تصفیه آب عبارتند از فیلتر کربنی یا فیلتر اسموز یا همان فیلتر چرخشی آب و یا سیستم های UV , که هر کدام برای از بین بردن مواد آلاینده مشخصی بکار میرود.

باکتری ها, ویروس ها, فلزات گوناگون مانند سرب یا جیوه و سم هایی که برای آفت کشی بکار میرود و یا رسوبات و خاک ها و شن هایی که به صورت ریز در آب وجود دارند و حتی چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست.

بعضی از این فیلترها هم میتوانند بو, مزه و شکل بد آب را از بین ببرند.

نوع و حجم دستگاه تصفیه آب, نیز متنوع است. معمولا ما دستگاه تصفیه آب را اینطور تصور میکنیم که زیر سینک قرار میگیرد و به شکل مشخصی به لوله آب وصل میشود, ولی باید گفت دستگاه تصفیه آب میتواند بر روی شیر آب در آشپزخانه شما نصب شود .

این نوع دستگاه ها نیز در نوع خود مختلف هستند. مثلا بعضی از آنها به صورت خودکار عمل میکنند ولی بعضی دیگر به اختیار شما میتواند خاموش یا روشن شود و در صورت نیاز از آن استفاده شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت ایران

نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است این است که افراد زیادی میگویند, ما برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت ایران به بازار رفتیم و برندهایی را به ما معرفی میکنند که میگویند ساخت ایران است.

برای مثال دستگاه تصفیه آب خانگی CCK که باید گفت این دستگاه در اصل ساخت تایوان است و برندی که در حال حاضر به قول معروف از سیر تا پیاز آن ساخت ایران باشد, در واقع اصلا وجود ندارد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

کسانی که به هر نحوی, حتی در بهترین فروشگاه های ایران ادعا کردند که این دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت ایران است, یا دروغ گفته‌اند و یا اطلاعی درباره آن دستگاه و نحوه ساخت آن ندارند و صرفا فروشنده ای هستند که میخواهند جنس خود را به شما بفروشند.

حال که به این نکته پی بردیم, باید درباره قیمت ها و هزینه ای که نیاز است برای یک دستگاه تصفیه آب بپردازیم, صحبت کنیم.

  • چرا بعضی از فروشگاه ها برند های خود را به اسم برند ایرانی با قیمت های مختلف میفروشند ؟

این بحث خارج از محدوده این مقاله کوتاه است, اما به اختصار باید بگوییم که با توجه به مونتاژ (نه ساخت کامل آن) بعضی از برندهای تایوانی و مخصوصا چینی دستگاه تصفیه آب در ایران,کیفیت آن را تغییر داده و به نام محصولی که درجه اول است به فروش میرسانند.

این در واقع با سیاست دیگری نیز انجام میشود. وارد کننده هایی که با توجه به سیاست حمایت از کالای ایرانی, محصولات بنجل چینی را وارد و مونتاژ آن را انجام میدهند تا بتوانند حامی آن سیاست نیز باشند که البته اینطور نیست.

تصفیه آب مونتاژ ایران

در ابتدای این مقاله نیز گفته شد, که نوع فیلتر هر دستگاه تصفیه آب متفاوت است. مشکلی که وجود دارد اتفاقا همین است. تولید کننده های ایرانی, ابزار و تکنولوژی لازم برای ساخت چنین فیلترهایی را ندارند.

در نتیجه محصولاتی که به اسم دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران وجود دارد, نه تنها ایرانی نیستند, بلکه کیفیت بسیار پایینی دارند و فیلترهای آنها نمیتواند مواد آلاینده مختلفی که در آب وجود دارند را به درستی از بین ببرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۶
تصفیه آب